9.6.09





in Finland (Helsinki)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εδώ λοιπόν έχω την αίσθηση του βηματισμού, της κίνησης που θα επακολουθήσει την ακριβώς επόμενη στιγμή, παρόλο που η φωτογραφία πρακτικά αποτυπώνει μια και μόνη στιγμή. Μου επιτρέπεις να φανταστώ αυτή την επόμενη στιγμή, ή και να την επιλέξω. Μια ταχύτητα, μια ένταση λίγο μεγαλύτερη απο τα τοπία σου που ακολουθούν. Εδώ δρω, εκεί σκέφτομαι. Εδώ κινείται το σώμα μου, εκεί ο νους μου.
Τώρα με αναγνωρίζεις;

Finn είπε...

Δ, γεια σου
είναι ωραίο να ξεπερνιέται η στατικότητα. Δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο γίνεται απλώς μέσω μιας συμπαράθεσης. Πάντα η συμπαράθεση μπορεί να αντλήσει από τη δυναμική της σύνθεσης και να υπερβεί τα επιμέρους, να εμπλουτιστεί. Αλλά η κίνηση είναι κάτι άλλο. Στη σύζευξη του χρόνου και του χώρου, προστίθεται και η νόηση που νοηματοδοτεί.

Δεν είχα υπόψη μου εδώ κάτι συγκεκριμένο, απλώς μια όμορφη βόλτα που θυμήθηκα. Χαίρομαι που πήρε και άλλη διάσταση:)

Σε χαιρετώ

Ανώνυμος είπε...

Ξερεις, νομίζω πως αναγνωρίζω δύο διαφορετικές ποιότητες της λέξεις "κίνηση"-ίσως να υπάρχουν κι άλλες που θα φανούν με αφορμή μια τρίτη φωτογραφία ή ένα άλλο γεγονός. Κι ακόμα κι αν ξεχάσω αυτή τη φωτογραφία, θα μπορώ πλέον να αναγνωρίζω μικρές ή μεγαλύτερες διαφορές αποχρώσεων μιας λέξης.

Σε χαιρετώ κι εγώ
Δ.